Skip to content

Često postavljena pitanja

1. Je li ustanova u kojoj radim obveznik adrese pristupne točke?

Na web-stranici https://jpt.gov.hr/Prod/ dostupna je baza svih javnopravnih tijela koja su obvezna imati mrežnu adresu.

Dovoljno je da upišete OIB vaše ustanove i provjerite postoje li informacije u polju „kontakt za dostavu pismena“. Ako je polje prazno, dužni ste uspostaviti adresu pristupne točke.  

2. Mogu li zatražiti adresu pristupne točke iako nisam u bazi?

Da.

3. Kako povezujemo aplikaciju za uredsko poslovanje s adresom pristupne točke?

Ponuđena usluga implementirana je kao SOAP web servis. Na raspolaganju je testna i produkcijska instanca servisa. 

 Po reguliranju formalno pravnih odnosa bit će vam dostavljeno sljedeće:  

  • tehnička dokumentacija za povezivanje aplikacije za uredsko poslovanje na web servis
  • mrežna adresa na testnoj instanci zajedno s pristupnim podacima 
  • mrežna adresa na produkcijskoj instanci zajedno s pristupnim podacima 

U cijenu usluge uključena je stručna tehnička podrška prilikom spajanja na servis.  

4. Koja je cijena usluge?

Cjenik usluge možete pogledati na sljedećoj poveznici: https://www.pristupnatocka.hr/cjenik/

5. Je li e-mail adresa isto što i adresa pristupne točke?

Ne.  

Adresa pristupne točke omogućuje spajanje aplikacije za uredsko poslovanje na sigurnu mrežu putem koje će  javnopravnim tijelima omogućiti , osim primanja i slanja dokumenata, sljedeće:

  • Elektroničku potvrdu primitka dokumenata 
  • Elektroničku dostavu obavijesti u slučaju da se pismeno zaprimljeno iz drugog sustava ne može pročitati. 

6. Koje je radno vrijeme službe za podršku?

Odgovor na Vaš upit možete očekivati svakim radnim danom u roku od 24 sata.  

Radno vrijeme korisničke podrške je od ponedjeljka do petka,  od 8:00 do 16:00 sati.

7. Kako će proizvođači softvera za uredsko poslovanje povezivati aplikaciju s mrežnom adresom?

Mrežnu adresu ugovara javnopravno tijelo.

Na web-stranici https://jpt.gov.hr/Prod/ dostupna je baza svih javnopravnih tijela koja su obvezna imati mrežnu adresu.

Ponuđena usluga implementirana je kao SOAP web servis. Na raspolaganju je testna i produkcijska instanca servisa. 

 Po reguliranju formalno pravnih odnosa bit će vam dostavljeno sljedeće:  

  • tehnička dokumentacija za povezivanje aplikacije za uredsko poslovanje na web servis
  • mrežna adresa na testnoj instanci zajedno s pristupnim podacima 
  • mrežna adresa na produkcijskoj instanci zajedno s pristupnim podacima 

U cijenu usluge uključena je stručna tehnička podrška prilikom spajanja na servis putem elektronske pošte te će javnopravno tijelo na e-mail adresu tehničke podrške moći proslijediti svaki tehnički upit.

8. Kako mogu dobiti samo informativnu ponudu?

Cjenik je dostupan na stranici www.pristupnatocka.hr/cjenik/ . Postoje 4 paketa označeni A, B, C, D.  

Kako biste dobili informaciju koji se paket odnosi na vas, dovoljno je da na stranici https://www.pristupnatocka.hr/zahtjev-za-ugovor/ unesete OIB vaše ustanove, kliknete na „Dohvati podatke“ i u polju Paket pojavit će se informacija o Vašem paketu.  

Skip to content