Često postavljena pitanja
1. Je li ustanova u kojoj radim obveznik adrese pristupne točke?
Na web-stranici https://jpt.gov.hr/Prod/ dostupna je baza svih javnopravnih tijela koja su obvezna imati mrežnu adresu.
Dovoljno je da upišete OIB vaše ustanove i provjerite postoje li informacije u polju „kontakt za dostavu pismena“. Ako je polje prazno, dužni ste uspostaviti adresu pristupne točke.
![](https://www.pristupnatocka.hr/wp-content/uploads/2023/01/Screenshot-2023-01-05-at-12.08.13-1024x159.png)
2. Mogu li zatražiti adresu pristupne točke iako nisam u bazi?
Da.
3. Kako povezujemo aplikaciju za uredsko poslovanje s adresom pristupne točke?
Ponuđena usluga implementirana je kao SOAP web servis. Na raspolaganju je testna i produkcijska instanca servisa.
Po reguliranju formalno pravnih odnosa bit će vam dostavljeno sljedeće:
- tehnička dokumentacija za povezivanje aplikacije za uredsko poslovanje na web servis
- mrežna adresa na testnoj instanci zajedno s pristupnim podacima
- mrežna adresa na produkcijskoj instanci zajedno s pristupnim podacima
U cijenu usluge uključena je stručna tehnička podrška prilikom spajanja na servis.
4. Koja je cijena usluge?
Cjenik usluge možete pogledati na sljedećoj poveznici: https://www.pristupnatocka.hr/cjenik/
5. Je li e-mail adresa isto što i adresa pristupne točke?
Ne.
Adresa pristupne točke omogućuje spajanje aplikacije za uredsko poslovanje na sigurnu mrežu putem koje će javnopravnim tijelima omogućiti , osim primanja i slanja dokumenata, sljedeće:
- Elektroničku potvrdu primitka dokumenata
- Elektroničku dostavu obavijesti u slučaju da se pismeno zaprimljeno iz drugog sustava ne može pročitati.
6. Koje je radno vrijeme službe za podršku?
Odgovor na Vaš upit možete očekivati svakim radnim danom u roku od 24 sata.
Radno vrijeme korisničke podrške je od ponedjeljka do petka, od 8:00 do 16:00 sati.
7. Kako će proizvođači softvera za uredsko poslovanje povezivati aplikaciju s mrežnom adresom?
Mrežnu adresu ugovara javnopravno tijelo.
Na web-stranici https://jpt.gov.hr/Prod/ dostupna je baza svih javnopravnih tijela koja su obvezna imati mrežnu adresu.
Ponuđena usluga implementirana je kao SOAP web servis. Na raspolaganju je testna i produkcijska instanca servisa.
Po reguliranju formalno pravnih odnosa bit će vam dostavljeno sljedeće:
- tehnička dokumentacija za povezivanje aplikacije za uredsko poslovanje na web servis
- mrežna adresa na testnoj instanci zajedno s pristupnim podacima
- mrežna adresa na produkcijskoj instanci zajedno s pristupnim podacima
U cijenu usluge uključena je stručna tehnička podrška prilikom spajanja na servis putem elektronske pošte te će javnopravno tijelo na e-mail adresu tehničke podrške moći proslijediti svaki tehnički upit.
8. Kako mogu dobiti samo informativnu ponudu?
Cjenik je dostupan na stranici www.pristupnatocka.hr/cjenik/ . Postoje 4 paketa označeni A, B, C, D.
Kako biste dobili informaciju koji se paket odnosi na vas, dovoljno je da na stranici https://www.pristupnatocka.hr/zahtjev-za-ugovor/ unesete OIB vaše ustanove, kliknete na „Dohvati podatke“ i u polju Paket pojavit će se informacija o Vašem paketu.